Zákaznícke zľavy

Na tomto mieste môžete vytvárať v eshope zľavy pre konkrétnych zákazníkov. Hneď v hlavičke si môžete pozrieť štatistiky, koľko takých zliav už bolo vytvorených, koľko z nich je aktívnych a neaktívnych, a taktiež je tu aj možnosť pre import zliav.

zákaznícke zľavy - hlavička 1 zákaznícke zľavy - hlavička 2

V zozname zliav si môžete jednotlivé zľavy vyfiltrovať podľa zákazníka, IČA, typu zľavy (k dispozícii je fixná cena a percentuálna zľava), podľa produktu, kategórie, sortimentu alebo značky, na ktorú sa zľava uplatňuje, a podľa statusu vybranej zľavy (či je aktívna alebo neaktívna - stav môžete meniť priamo v zozname).

zákaznícke zľavy - zoznam zliav

Vytváranie zákazníckych zliav

Kliknite na tlačidlo + Nová zľava a otvorí sa okno s nastaveniami novej zákazníckej zľavy. Ako aj poznámka s upozornením pri vyvtváraní zliav naznačuje, majte na pamäti, že sa uplatňuje vždy len jedna zľava na základe priority produkt-kategória-sortiment-značka (produkt má v tejto postupnosti najvyššiu prioritu).

vytváranie zákazníckych zliav - nová zľava vytváranie zákazníckych zliav - info

Ako prvé vyberte typ zľavy - môže sa jednať o fixnú cenu (napr. zľava 5 €) alebo o percentuálnu zľavu (napr. zľava 20 % na celý sortiment jednej kategórie).

vytváranie zákazníckych zliav - typ zľavy

Pri hodnote zľavy zadajte výšku zľavy v eurách v prípade fixnej zľavy (pokiaľ váš eshop nepoužíva aj ďalšie meny) a počet percent v prípade percentuálnej zľavy.

vytváranie zákazníckych zliav - hodnota zľavy

Vyberte zo zoznamu zákazníka, ktorý si môže danú zľavu v eshope uplatniť.

vytváranie zákazníckych zliav - zákazník

Vyhľadajte a vyberte produkt, na ktorý sa má zľava uplatňovať. Ak sa zľava nemá uplatňovať na konkrétny produkt, toto pole vynechajte.

vytváranie zákazníckych zliav - produkt

Vyberte alebo vyhľadajte kategóriu, na ktorú sa má zľava uplatňovať. K dispozícii sú kategórie aj podkategórie. Ak sa zľava neuplatňuje len na kategóriu, toto pole vynechajte.

vytváranie zákazníckych zliav - kategória

Vyberte sortiment, na ktorý sa má zľava uplatňovať. V prípade existencie jedného sortimentu (napr. Nezaradený) sa po jeho výbere zľava uplatní na všetok tovar (v prípade že ostatné polia ostanú prázdne). Toto pole taktiež môžete vynechať.

vytváranie zákazníckych zliav - sortiment

Vyhľadajte a vyberte značku, na ktorú sa má zľava uplatňovať. Zľava sa tak uplatní na všetky produkty danej značky. Ak sa zľava neuplatňuje len na jednu značku, toto pole vynechajte.

vytváranie zákazníckych zliav - značka

Po kliknutí na tlačidlo Vytvoriť a po uložení sa nová zákaznícka zľava pridá automaticky do zoznamu.

Úprava zákazníckych zliav

Pri úprave zľavy máte k dispozícii rovnaké možnosti ako pri jej vytváraní. Jediné, čo pribudlo, je možnosť vytvorenú zľavu odstrániť.

úprava zákazníckych zliav - odstrániť zľavu