Zákaznícke zľavy
Na tomto mieste môžete vytvárať v eshope zľavy pre konkrétnych zákazníkov. Hneď v hlavičke si môžete pozrieť štatistiky, koľko takých zliav už bolo vytvorených, koľko z nich je aktívnych a neaktívnych, a taktiež je tu aj možnosť pre import zliav.
V zozname zliav si môžete jednotlivé zľavy vyfiltrovať podľa zákazníka, IČA, typu zľavy (k dispozícii je fixná cena a percentuálna zľava), podľa produktu, kategórie, sortimentu alebo značky, na ktorú sa zľava uplatňuje, a podľa statusu vybranej zľavy (či je aktívna alebo neaktívna - stav môžete meniť priamo v zozname).
Vytváranie zákazníckych zliav
Kliknite na tlačidlo + Nová zľava a otvorí sa okno s nastaveniami novej zákazníckej zľavy. Ako aj poznámka s upozornením pri vyvtváraní zliav naznačuje, majte na pamäti, že sa uplatňuje vždy len jedna zľava na základe priority produkt-kategória-sortiment-značka (produkt má v tejto postupnosti najvyššiu prioritu).
Ako prvé vyberte typ zľavy - môže sa jednať o fixnú cenu (napr. zľava 5 €) alebo o percentuálnu zľavu (napr. zľava 20 % na celý sortiment jednej kategórie).
Pri hodnote zľavy zadajte výšku zľavy v eurách v prípade fixnej zľavy (pokiaľ váš eshop nepoužíva aj ďalšie meny) a počet percent v prípade percentuálnej zľavy.
Vyberte zo zoznamu zákazníka, ktorý si môže danú zľavu v eshope uplatniť.
Vyhľadajte a vyberte produkt, na ktorý sa má zľava uplatňovať. Ak sa zľava nemá uplatňovať na konkrétny produkt, toto pole vynechajte.
Vyberte alebo vyhľadajte kategóriu, na ktorú sa má zľava uplatňovať. K dispozícii sú kategórie aj podkategórie. Ak sa zľava neuplatňuje len na kategóriu, toto pole vynechajte.
Vyberte sortiment, na ktorý sa má zľava uplatňovať. V prípade existencie jedného sortimentu (napr. Nezaradený) sa po jeho výbere zľava uplatní na všetok tovar (v prípade že ostatné polia ostanú prázdne). Toto pole taktiež môžete vynechať.
Vyhľadajte a vyberte značku, na ktorú sa má zľava uplatňovať. Zľava sa tak uplatní na všetky produkty danej značky. Ak sa zľava neuplatňuje len na jednu značku, toto pole vynechajte.
Po kliknutí na tlačidlo Vytvoriť a po uložení sa nová zákaznícka zľava pridá automaticky do zoznamu.
Úprava zákazníckych zliav
Pri úprave zľavy máte k dispozícii rovnaké možnosti ako pri jej vytváraní. Jediné, čo pribudlo, je možnosť vytvorenú zľavu odstrániť.